preskoči na sadržaj

Osnovna škola braće Radića, Bračević

Login
UPISI U 1.r

Poštovani roditelji!

Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice

 https://osnovne.e-upisi.hr/     

Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.

U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno. 

Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.

Tražilica

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

ŠKOLA ZA ŽIVOT

eTWINNING

ERASMUS+

eŠKOLE

DABAR

IZ ARHIVE IGROKAZA

Crveni gumb

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece. 

BITKA ZA SIGURNOST

Školski časopis - Zelenkada

Broj 1

Broj 2

Broj 3

Potvrde o školovanju

Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:

Kliknite na sljedeći link: 
https://potvrde.skole.hr/login

Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku

Anketa
Kako je na tebe utjecala pandemija?






Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 12. 2020.

Ukupno: 102185
Ovaj mjesec: 2144
Ovaj tjedan: 261
Danas: 9
Hrabri telefon


Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
UV OŠ BRAĆE RADIĆA - BRAČEVIĆ
Autor: Alenka Miljević, Dražana Ćudina, 12. 2. 2018.

Na učiteljskom vijeću učiteljica biologije i kemije Dražana Ćudina i učiteljica engleskoga i njemačkoga jezika Alenka Miljević održale su diseminaciju svojih mobilnosti (Italija - Rim i Malta - La Valeta) u sklopu školskog projekta  Komuniciraj – poveži – razvijaj, Erasmus+  KA1.


Učiteljica Alenka Miljević diseminirala je svoju aktivnost mobilnosti na te neformalnih metoda u formalnom obrazovanju za poticanje motivacije učenika. Navela je kako se u neformalne metode koje nastavnici već koriste ubrajaju sve vrste igara, grupnog i timskog rada učenika, korištenje novih tehnologija i raznih aplikacija i programa. kroz neformalne metode u nastavi se učenicima prepušta odgovornost i potiče ih se na aktivno učenje što rezultira kvalitetnijim rezultatima. Kroz aktivan pristup podučavanju učenici uče na prirodan način jer nisu pasivni sudionici u nastavnom procesu pa bi ovakve metode trebalo što više primijenjivati. Učiteljica je kroz praktičan primjer pokazala kako koristiti metodu Jigsaw Puzzle (slagalica) za razumijevanje čitanjem i poticanje učenika na aktivno sudjelovanje u grupnom radu. Kroz ovu metodu uključeno je suradničko učenje i podučavanje te se učenike uči kako učiti.

METODA SLAGALICE:

1 učitelj podijeli tematsku cjelinu/tekst u nekoliko podtema 

2 individualni rad - učenici su u grupama u kojima čitaju o određenoj temi (može se zadati i za domaću zadaću)

3 suradnička obrada - nakon što su se upoznali sa sadržajem, učenici određuju što je najvažnije za prenijeti ostalim grupama

4 vježbaju prezentiranje svoje teme

5 odlaze u grupe u kojima se nalaze učenici koji su obrađivali različite - učenici samostalno jedni drugima prezentiraju svoju temu

Kao što je rečeno, u neformalne metode ubraja se i korištenje novih tehnologija, a na ovoj poveznici možete pronaći cijeli niz edukativnih digitalnih alata: https://edshelf.com/

Učiteljica Dražana Ćudina na učiteljskom vijeću je prezentirala naučeno tijekom mobilnosti na Malti - Učenje na otvorenom. Također je prezentirala metode rada u razredu za poboljšanje nastave, prvenstveno atmosfere u razredu tijekom rada. Govorila je o važnosti grupnog rada, o različitim metodama tj. modelima motivacije učenika za rad.

1. grupna dinamika - igre – uvođenje kinestetičkih aktivnosti radi poboljšanja procesa učenja (igra loptom)

2. socijalna uključenost – različitosti - važnost inkluzije učenika različitog porijekla kulturnih i raznih obilježja, stvaranje tolerantnog okružja u učionici. Učenje učenika toleranciji i prihvaćanju različitih

3. važnost rada na otvorenom – zornost kao jedan od osnovnih kategorija Bloomove taksonomije se zanemaruje u školskom procesu. Nastava prirode se treba više okrenuti prirodi, odakle i potječe, a ne sve isključivo održavati u učionici

4. kreativnost – (izrada plakata) poticanje kreativnosti u grupnom radu, omogućiti učenicima da potaknu kreativnost jedni kod drugih. Korištenje već naučenih znanja kako bi došli do različitih rješenja (interdisciplinarnost u funkciji kreativnosti)

5. Internet igrice – korištenje IKT u nastavi

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju