preskoči na sadržaj

Osnovna škola braće Radića, Bračević

Login
Tražilica
eDNEVNIK

Kalendar
« Veljača 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
Prikazani događaji

ŠKOLA ZA ŽIVOT

DABAR

IZ ARHIVE IGROKAZA

Crveni gumb

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece. 

BITKA ZA SIGURNOST

Anketa
Postoje li pravila u tvom kućanstvu kada je riječ o upotrebi televizije, računala i mobitela?





Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 12. 2020.

Ukupno: 9001
Ovaj mjesec: 4351
Ovaj tjedan: 490
Danas: 3
NEPROCIJENIVO ISKUSTVO JE UPOZNAVANJE DRUGAČIJE KULTURE

VI. MOBILNOST
 

Mobilnost u svrhu stručnog usavršavanja u sklopu Erasmus+ KA1 projekta:

CREATIVE METHODOLOGY

(Kreativna metodologija)


U lipnju 2016. godine, naša pedagoginja Ines Sedlar je otišla u prijestolnicu Ujedinjenog Kraljevstva – London kako bi se stručno usavršavala na temu Kreativnosti u sklopu našeg Erasmus+ projekta Inovativnost, kreativnost, otvorenost – znanje za budućnost. Njeno stručno usavršavanje je organizirala ustanova Language Link.

Pod nazivom Creative methodology (kreativna metodologija) se krije 5 dana stručnog usavršavanja u maloj grupi od 7 djelatnika iz odgojno-obrazovnog sustava koji su svaki dan učili o raznim metodama rada u nastavi i filozofijama koje se kriju iza njih. Grupa se sastojala od jedne učiteljice razredne nastave, 5 učiteljica engleskog jezika (u nižim razredima osnovne škole, višim razredima osnovne škole, srednje škole i internacionalnoj grupi učenika) te naše pedagoginje koji su došli iz Finske, Portugala, Slovačke i Hrvatske. Na taj način su mogli upoznati i različite sustave obrazovanja te za svaku metodu razgovarati o drugim kreativnim načinima kako doći do zajedničkog cilja - da učenik nauči.

Tijekom 5 dana razgovarali su NLP (Neuro-Linguistic Programming), Task-based learning (učenje na principu zadatka), "dogme" teorija učenja, načini ispravljanja pogreški kroz više filozofija učenja i podučavanja, kako napraviti kreativne i zabavne zadatke od "drilling" zadataka (diktat, prepisivanje s ploče i sl.) te važnost glazbe i humora u nastavi. Osim toga dotaknuli su se različitih oblika učenja kod učenika, povećanje intrizične motivacije, kako napraviti sat bez materijala, kreativnijih oblika domaćeg rada te kako zagrijati učenike i što učiniti s "praznim hodom" tijekom sata.

 

 

Osim jako puno korisnih stvari koje je naša pedagoginja donijela sa sobom; stvorena su nova prijateljstva, iskustvo upoznavanja neke drugačije kulture, nekog puno većeg mjesta na zemaljskoj kugli - to je zapravo neprocijenjivo.

Uz red učenja i red razgledavanja grada, i ovo se putovanje primaklo kraju.

 

 

Do nekog novog izvještaja iz nekog novog grada...

 

 

preskoči na navigaciju