« Veljača 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
VI. MOBILNOST
Mobilnost u svrhu stručnog usavršavanja u sklopu Erasmus+ KA1 projekta:
CREATIVE METHODOLOGY
(Kreativna metodologija)
U lipnju 2016. godine, naša pedagoginja Ines Sedlar je otišla u prijestolnicu Ujedinjenog Kraljevstva – London kako bi se stručno usavršavala na temu Kreativnosti u sklopu našeg Erasmus+ projekta Inovativnost, kreativnost, otvorenost – znanje za budućnost. Njeno stručno usavršavanje je organizirala ustanova Language Link.
Pod nazivom Creative methodology (kreativna metodologija) se krije 5 dana stručnog usavršavanja u maloj grupi od 7 djelatnika iz odgojno-obrazovnog sustava koji su svaki dan učili o raznim metodama rada u nastavi i filozofijama koje se kriju iza njih. Grupa se sastojala od jedne učiteljice razredne nastave, 5 učiteljica engleskog jezika (u nižim razredima osnovne škole, višim razredima osnovne škole, srednje škole i internacionalnoj grupi učenika) te naše pedagoginje koji su došli iz Finske, Portugala, Slovačke i Hrvatske. Na taj način su mogli upoznati i različite sustave obrazovanja te za svaku metodu razgovarati o drugim kreativnim načinima kako doći do zajedničkog cilja - da učenik nauči.
Tijekom 5 dana razgovarali su NLP (Neuro-Linguistic Programming), Task-based learning (učenje na principu zadatka), "dogme" teorija učenja, načini ispravljanja pogreški kroz više filozofija učenja i podučavanja, kako napraviti kreativne i zabavne zadatke od "drilling" zadataka (diktat, prepisivanje s ploče i sl.) te važnost glazbe i humora u nastavi. Osim toga dotaknuli su se različitih oblika učenja kod učenika, povećanje intrizične motivacije, kako napraviti sat bez materijala, kreativnijih oblika domaćeg rada te kako zagrijati učenike i što učiniti s "praznim hodom" tijekom sata.
Osim jako puno korisnih stvari koje je naša pedagoginja donijela sa sobom; stvorena su nova prijateljstva, iskustvo upoznavanja neke drugačije kulture, nekog puno većeg mjesta na zemaljskoj kugli - to je zapravo neprocijenjivo.
Uz red učenja i red razgledavanja grada, i ovo se putovanje primaklo kraju.
Do nekog novog izvještaja iz nekog novog grada...