2016-03-29 10:25:48

TJEDAN MOZGA 2016.

 

 

 

Drugo mjesto na literarnom natječaju Dječji mozak osvojila je učenica Antonija Kerum, 6.b razred iz PŠ Donje Ogorje

Dragi Mozgovci! 
Radovi koji pobjeđuju na likovnom natječaju Dječji mozak su sljedeći:

KATEGORIJA 1.- 4. RAZREDA
1. mjesto: Lana Kovačević 4. razred, OŠ Josip Pupačić-Omiš
2. mjesto: Damira Škoko 4.a, OŠ Brda, Split
3. mjesto: Ljubo Samardžić 2.a, OŠ Kamešnica Otok

KATEGORIJA 5.- 8. RAZREDA
1. mjesto: Sofija Misir 6.b, OŠ Blatine-Škrape, Split
2. mjesto: Lora Šuta 5.b, OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska
3. mjesto: Roko Grubišić 5.e, OŠ Mertojak

Radovi koji pobjeđuju na literarnom natječaju Dječji mozak su sljedeći:

KATEGORIJA 1.- 4. RAZREDA
1. mjesto: Ema Mujagić 3.a, OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska
2. mjesto: Nika Granić 4.a, OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska
3. mjesto: Anđela Vlajčević 2.a OŠ kneza Branimira, Donji Muć

KATEGORIJA 5.- 8. RAZREDA
1. mjesto: Veronika Šutalo 8.c, OŠ Trstenik, Split
2. mjesto: Antonija Kerum 6.b, OŠ braće Radića, Bračević - PŠ Donje Ogorje, 
3. mjesto: Andrea Radomiljac 5.b, OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska

Čestitamo učenicima i njihovim mentorima te zahvaljujemo svim školama koje su sudjelovale!
Potvrdnice i nagrade bit će poslane na adrese škola!

Pozdrav sa Zavoda za neuroznanost Medicinskog fakulteta u Splitu!

 

Dječji mozak

Čini mi se da se dječji mozak jako sporo razvija. U djeteta se počinje razvijati, bar tako mislim, kad počne razgovarati. Ono počinje razumijevati druge osobe. Ne mogu shvatiti kako mozak može toliko toga pamtiti. Pamti sve što učimo, radimo kod kuće, kako drugi izgledaju…
Nekoj djeci se, nažalost, mozak presporo razvija ili se uopće ne razvije. Takva djeca imaju velikih problema. Ne mogu ni zamisliti kako je takvoj djeci. Velike posljedice na mozak mogu se dogoditi i kada se dobije potres mozga. Tada se može izgubiti pamćenje. I tu imam veliku nepoznanicu: kako se pamćenje može izgubiti? 
Postoje i razne bolesti na mozgu. Čini mi se da djeca ne mogu imati nikakve bolesti, ali ona ne preskače ni djecu. Ne volim ni pomisliti na tumore, izljeve krvi na mozak…Zbilja je mozak nekakvo čudo koje moj dječji mozak ne shvaća.
Ne razumijem se u genetiku, ali mislim da u svakoj obitelji gdje postoji ljubav, pažnja, razumijevanje dječji mozak može napredovati i normalno se razvijati.

Antonija Kerum, VI. b
OŠ braće Radića, Bračević - PŠ Donje Ogorje


Osnovna škola "Braća Radić" Donji Muć