Predavanje za studente Filozofskog fakulteta u Splitu, Odsjeka za povijest
Studenti Odsjeka za povijest u nazočnosti profesora metodike povijesti Mladena Domazeta slušali su sljedeća predavanja u našoj školi:
Predavači
|
Tema
|
Ines Sedlar, pedagoginja
|
Vršnjačko nasilje,
prikaz radionice
|
Alenka Miljević, učiteljica engleskog i njemačkog jezika
|
eTwinning – međunarodna suradnja
|
Marin Vuletin, ravnatelj
i
Ines Sedlar, pedagoginja
|
Individualni odgojno obrazovni program
(IOOP)
|
Vršnjačko nasilje, prikaz radionice – Ines Sedlar, pedagoginja
Studenti su prošli kroz sve etape radionice uz objašnjenja cilja svake od aktivnosti. Vidjeli su primjer jedne pedagoške radionice koju će u praksi provoditi na satu razredne zajednice.
Radionicu „Vršnjačko nasilje“ su prošli iz pozicije učenika kako bi i sami iskusili radionicu i bolje uvidjeli njen značaj. Pedagoginja je ovu radionicu već ranije održala na 9. danima osnovne škole te je objavljena u Zborniku radova. Nakon radionice provedena je rasprava.
eTwinning, međunarodna suradnja - Alenka Miljević, učiteljica engleskog i njemačkog jezika
Učiteljica Alenka Miljević opisala je eTwinning projekt općenito te kako se prijaviti. Opisala je vlastiti put o putu na Maltu u sklopu Comenious projekta gdje je saznala o eTwinningu, uključivanju u eTwinning projekte, suradnji s drugim europskim školama i što se radi u našoj školi u sklopu eTwinninga. Prikazala je prošlogodišnji projekt „Voda i zdravlje“ te aktivnosti koje su učenici do sada odradili za projekt „English counts“. Učiteljica je govorila pozitivnim stranama sudjelovanja kao što su razvijanje stranog jezika, upoznavanje s drugim kulturama, razvijanje socijalnih vještina kod djece te o njenom vlastitom osobnom i profesionalnom rastu kroz sudjelovanje s kolegama iz drugih zemalja, učenje od kolega iz naše škole koji s njom sudjeluju na projektima i sl.
Individualni odgojno obrazovni program (IOOP) – Marin Vuletin, ravnatelj i Ines Sedlar, pedagoginja
Ravnatelj Marin Vuletin govorio je općenito o tome što je Individualni odgojni obrazovni program, kome je namijenjen, tko su djeca s teškoćama u razvoju, gdje je njegovo zakonsko uporište te kako se i tko ga provodi. Tijekom predavanja davao je i primjere iz svoje bogate i dugogodišnje prakse. Govorio je i o razlici između individualizacije i prilagođenog programa te kad se koristi jedan, a kad drugi oblik IOOP-a.
Pedagoginja Ines Sedlar nadovezala se na ovu temu prikazom obrazaca koje koristi naša škola, primjerom ispunjenih obrazaca te u kojoj etapi je potrebna koja pedagoška dokumentacija vezana uz izradu IOOP-a. Prikazane su teškoće s kojima bi se studenti u svom radu mogli susresti i načini kako ih svladati.
